Connekt - Partnerportaal

In het kort

Verlichting van de administratieve last voor programmamanagers en ondersteuning van verplichte auditing

Market
Logistics & Supply Chain
Service
OutSystems
Solution
Contract- en factuurbeheer, auditing
achtergrond

Connekt is een onafhankelijk netwerk van overheden, bedrijven en kennisinstellingen dat samenwerkt aan slimme en duurzame mobiliteit en logistiek. Als stichting faciliteert Connekt samenwerking en kennisdeling om innovatieve oplossingen te realiseren voor bereikbaarheid, klimaat en digitalisering.

Programmamanagers van Connekt beheren vaak tientallen tot honderden projecten tegelijkertijd. Dit bracht verschillende uitdagingen met zich mee.

uitdagingen

Gebrek aan overzicht

Communicatie verliep via e-mail en Microsoft Teams, waardoor het moeilijk was om alle projecten en documenten gestructureerd bij te houden.Daar komt nog eens bij dat elke programmamanager meer dan 100 projecten onder zijn hoede kan hebben.

Complexe betalingen

Betalingen aan leveranciers konden alleen plaatsvinden bij specifieke projectmijlpalen, wat nauwkeurige voortgangsregistratie vereiste.

Tijdrovend opstarten nieuwe projecten

Het verantwoorden van keuzes, kosten en leveranciers vergde veel handmatig werk en ongestructureerde administratie.

oplossing

Wij ontwikkelden een Partnerportaal met drie kernfunctionaliteiten:

Beheer & auditing van projectdocumenten en betalingen

Volledige wijzigingshistorie per document én inzicht in facturen en betaalmomenten, inclusief wat, waarom, wanneer en door wie iets is aangepast of goedgekeurd.

Efficiëntere samenwerking

Eén centrale plek voor programmamanagers, backoffice en partners om documenten, facturen en betalingen te beheren, waardoor processen overzichtelijker en sneller verlopen.

Koppeling met Power BI

Automatische financiële rapportages op basis van actuele project- en betalingsgegevens uit het portaal.

foto's
No items found.
meer weten

Neem contact op met

Richard

Co-founder
Cases

Meer succesverhalen